Valborg!

Började att fira Valborg med förmiddags jobb. Lagom roligt!
Så fort jag slutat åkte jag o hämtade Elsa hos barnvakterna Joppa&Jocke, eller dom följde med allihopa! Upp till viberga och handla lite gott till kvällen.

Vid 18 tiden dök dom sen upp, en efter en! Cricke som jobbat, Markus, Joppa&Jocke och Jannike&Tobias!
Vi satt på altan i det underbart fina vädret innan vi drog igång grillen. Till köttet vart det potatisgratäng, sallad, tzatsiki och vitlöks bröd!
Sen vart man.. Mätt! Skaplig mat koma.

Men vi lyckades hitta en plats i magen för efterrätt, förstås!
Marängswiss, kladdkaka och glasstårta..! ;) sen mådde jag illa..

Kvällen fortsatte med spel och skratt!
En mycket lyckad kväll, som jag gärna gör om snart igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0