Torsdag

Ikväll har Elsa haft gnäll-maraton här hemma. INGET dög åt den lilla damen. :/
Annars tycker jag att hon har verkat piggare idag än igår. Febern har legat runt 38 hela dagen, så vi hoppas att den ger med sig tills imon!

Idag har vi rensat förrådet o vart på tippen, väl behövligt! Tog även med alla pant flaskor, 167 kronor. Allt var näst intill cola flaskor...

Mötte upp Cricke för o byta bil o lämna barn innan jag träffa Joppa&Sanna för en fika på p2! Inte igår direkt.
Pratade en hel del om spa't vi ska på nästa helg! Ska bli helt underbart att åka iväg med bara brudarna o relaxa, äta gott och bara umgås! <3

Nu ser vi på sf kanalen, kan nån gissa filmen;
- "Jo, det är sant, jag var närmre 2 meter på den tiden. Men sen fick jag mer normal längd för jag fick en hiss i huvudet..!"

:D




Kommentarer
Postat av: Sanna

Runes höst va;)?

2012-05-10 @ 22:38:22
URL: http://Sannadalle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0