Stora staden! ;)

Igår hade vi fin besök! Mormorn, morfarn, morbrodern och gammel farfarn hittade ut till oss! Inte ofta man får besök sen man flytta ut på landet, så det var jätte uppskattat!
Vi bjöd på grillat och morfar&morbror lämnade en himla massa bra verktyg o dyligt till vårt altan-bygge. Tusen tack! Och den bakfulle morbrodern började dessutom snickra! Tack! <3

Idag har jag o Elsa vart i stan! Följde med ovanstående m&m in när dom skulle lämna in bilen. Så vi fördrev ett par timmar. Mötte även upp tant-Lottie som fick fullt upp med mini terror! ;) hehe. Trevligt som alltid och vi hann med både fika&lunch!

Nu bygger Cricke på altanen och Elsa badar, hon är redan svin trött efter allt springande i affärerna.. Roliga. Så hon lär nog somna fort sen. Och när hon väl gjort det så tänkte jag ta med mig Dywa ut på en power walk/löprunda. Önska mig lycka till! ;)

Fisen fick en ny byxdress av m&m;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0