50 års fest!

Ja, då var ännu en helg till ända och äntligen kan jag skriva om det..;

I fredags hade vi styrt upp en hemlig 50-års fest för våran kära moder! :) hon själv sa att hon inte skulle ha en fest för att det är så mycket jobb med't!
Så vi vart ca. 50 pers som samlades i puben på Ekmanska, och väntade på att födelsedags barnet skulle anlända! Och det gjorde hon. Med ögonbindel och allt!
Hon hade haft lite misstankar men vart ändå väldigt glad och förvånad! Ett par tårar kom det allt! :)
Festen kom igång och vi bjöd på kallskuret med tillbehör och till fikat vart det kladdkakor!
Massor fina presenter fick hon med. Så jag hoppas att hon tyckte hela kvällen vart lyckad!

Jag och lillebrodern städade på lördags förmiddagen innan jag åkte hem och däckade på soffan, helt slut efter alla förberedelser o för lite sömn! :)

Tog tyvärr inga bilder från festen, men jag ska försöka ragga upp några från nån annan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0