Jobb jobb!

Uppe med tuppen. Närmare sagt 5,20 vart det idag! Fick sov morgon med tanke på att jag sov hos päronen. Cricke hade fest hemma så jag och Elsis vart iväg körda! :)
Elsa är också kvar där nu! Dom hade ätit frukost på sängen..Lyx!
Denna helg blir det bara jobb jobb jobb. Och så lite melodifestival på det! Jag tror fan Ranelid vinner.. Fast jag hoppas på Loren. Eller Flinken!
Emma då? Håller du på Danny eller?! :)

Igår va vi ju i busfabriken! Och satan vad vi röjde! "Småbarns delen" va inget för Elsa så vi var precis överallt! Åkte rutchkana, hoppade stuttsmatta, klättrade, kastade bollar, badade i bollar, ja allt gjorde vi! Både vi och Elsa hade jätte kul! Och den lilla damen var såååå trött efter ett par timmar! Hon slockna så fort vi börjat åka därifrån. :) blir lätt fler gånger.

Och på tal om att åka! På tisdag ska Elsa få flytta fram i bilen. Det är mest jag som är nojig och vill ha henne där. Eftersom vi oftast åker själva med henne så känns det bäst för oss att ha henne där. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0