Helgen,

Har gått otroligt fort. Som vanligt!
Igår var det full fart! Skjutsade in Cricke till stan, han skulle närvara på Jockes försenade svensexa! Haha, ja jösses! Utklädd till spindelmannen fick han göra uppdrag på stan men också spela laserdoom och bowling men också gå ut i den snygga outfitten! :)
Kul hade dom haft och Jocke hade bjudit på sig själv vilket gjorde det hela mycket roligare!

Jag och Elsa tog en repa på stan, köpte massor av fina vår kläder till damen! Kunde inte hålla mig, ville bara köpa allt! Så fina färger på alla kläder nu. Vart även ett par skor och ett par vardags kläder till mamman i familjen!
Vi mötte även upp Lottie för en lunch innan vi åkte hem till Joppa och firade henne med brudarna! Fikan var otroligt god, äppelpaj och citronmarängpaj! yummie.
Elsa och Lo lekte på men kramades också endel! Vart många "naaaw"anden från min sida, finns nog ingen finare än barn som visar sin kärlek! :)

På kvällskvisten trodde jag och Elsa att vi skulle få va själva här ute på landet, men då kom bästa Joppa och Sanna ut på besök! Och det sluta med att dom sov över! Haha, precis som förr! Alla 3 i dubbelsängen, eller 4 efter ett tag då Elsa kom in också! :)
Vi avsluta "pyjamaspartyt" med mysfrukost och kollade på the Notebook.

Mys helg med dom bästa vännerna och min fina familj, kan inte begära mer. <3

Och såhär fokuserad kan man vara bär man hittar en sten;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0