Egen tid.

Trots att jag har frivecka nu så går Elsa på dagis mellan 9-14 tis-tors. Det gör hon givetvis för sin skull, annars skulle hon knappt gå på dagis alls.. (2 timmar varje dag var tredje vecka..)
Hon behöver komma dit och leka o träffa sina kompisar! (jag hade mer ön gärna haft henne hemma..)

Så idag lämna jag henne vid nio, sen vart det bara konstigt.. Jag kunde göra vad jag ville. Helt själv. I 5 timmar.. Lustig känsla. Vad gjorde jag innan jag fick barn??? Det slutade med att jag spendera ett par timmar på gymmet, både kondition och styrka sen avslutade med simning och bubbel, sköööönt!
Resten av tiden spenderade jag i bilen... Jag och Cricke skulle byta bil eftersom jag lämnar och han hämtar Elsa. Va på väg hem och kom till Sonstorp innan jag insåg att jag inte bytt bil.. Vände på en gång, åkte o bytte, och sen åkte jag hem. Stod sen på verandan och insåg att nycklarna låg kvar i saaben.. Fanshelvetejävlaröv. Just då avskydde jag att bo på landet. Svor ett par ramsor till innan jag återigen hoppade in i bilen.
Blev ett par onödiga mil, jag som var vrål hungrig efter träningen också.

Väl hemma igen så var det inte mycket kvar av min egen tid, så jag började styra med dagens mellis som bestod av våfflor! Sen trilla mina hjärtan in! Som jag saknat dom <3

Ikväll har vi vart på föräldramöte! Vuxenpoäng.
Som vanligt blir det att bara vissa pratar, vi andra håller bara med! :) försökte få Cricke att sägs att han var "Elsas mamma", men fan, han sa rätt!

Nu är det hockey kväll som gäller, lite spännande sådär! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0