15..

. Veckor kvar till semestern! Wiiihooo!

Vilket väder det vart idag då! Underbart!! Började dagen med en liten promenad till kalhugget mitt emot, Elsa gick själv hela vägen! Sen gick vi hem och satt på altanen och bara var ute! Underbar känsla! Vilken frihet! Elsa slumrade också sött i vagnen i nästan 2 timmar! Hon trivdes där på altanen hon med. :)

Dock förstördes dagen av att jag behövde åka o jobba.. Hade gärna suttit kvar och samlat D-vitamin och umgåtts med min fina familj!
Dywa trivdes med rätt gött i gräset! Rulla runt och låg o sov i solen!

Innan jobbet gick jag in på företags hälsovården med mitt nageltrång. Men dom ville inte ens röra't. Så infekterat och svullet det var så fick jag ett nummer till sjukan ist, och tid för operation på onsdag. Aj aj aj. Min första och förhoppningsvis sista operation. Jag är jätte nervös redan nu.. Plöh.

Min fina skatt i vår jacka och vår mössa;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0