8e juni!

Och våran fina Filippa blir 16 år! Vi får komma in nästa vecka när vi är friska & krya. :)

Jag har nämligen drabbats av en dunder förkylning och Elsa har feber för 3e gången på 3 veckor.. Jippi.
Dock tänker jag ändå jobba. Bara 6 arbetsdagar kvar till semestern! :D:D och nu har vi fått våra sommar jobbare, så dagarna blir rätt slöa..!

I onsdags vart jag bjuden på frukost hos bästa Sanna! Det pratades, åts och sågs på bilder! Elsa ägnade tiden till att försöka ta sig uppför deras trappa.. Roooliga. :)
Och igår hade vi mormor, morfar & gammel farfar här på fika och granskning av altanen, för japp, nu är den klar! Bara lite fin puts kvar! Vart kanon bra.

Imon blir det bio, Snow white and the huntsman! Som jag längtat!

Får jag inte som jag vill, så lägger jag mig på mammas fötter o skriker;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0