Så jävla nice!

Vilken hockey natt det blev! Iof kväll med för den delen, då jag givetvis kollade mitt älskade Färjestad!
Gick o la mig vid tio, stallde klockan på 02,00. Måttligt pigg på att vakna då!
Tv'n åkte iaf på och jäklar vilken match! Ångrar inte en sekund att jag gick upp då.
Det va det absolut värt när Zibanjad satte pucken i förlängningen! Shit.
Små kronorna vann VM-guld. Så jäkla stort.
Gåshuden och en glädjetår fälldes givetvis under nationalsången, när man såg glädjen hos grabbarna, och hur alla skråla för full halls!
Det är dom verkligen värda. Speciellt sett till matchen igår,
då dom dominera fullständigt i 2 perioder + förlängningen.

Och som jag skulle vilja va i Stockholm imon och ta emot dom!
Vilken stämning det lär va!

Idag lider vi givetvis av sömnbrist här hemma..
Elsa vakna i mitten av 3:e perioden och insåg att vi var vakna och uppe.
Och då skulle givetvis hon med vara det...
Hon satt o prata, jollra o lekte om vart annat i sängen. Jippi.
Sista gången jag kolla på klockan var den 06,10, då hade hon precis somnat,
för att sedan vakna igen 07,10..
Men det är det värt känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0