Goddag kamrater!

Söndag idag, dock har jag haft måndags känsla hela dagen.. Mycket har nog med att göra att vi va på Lotties examens fest i fredags!
Så nu är hon alltså färdig sjuksköterska! :D helt otroligt! 3 år har gått fruktansvärt fort, känns som hon började plugga igår.
Ingen kan passa lika bra som sjuksköterska som våran fina Lottie iaf! Passar som handen i handsken!

Så stort lycka till med ditt nya jobb nu, jag är så stolt över dig! <3
..

Igår vart det endel häng hos mormorn&morfarn. Det blev lätt så eftersom vi spenderade natten där!
Det va en seg lördag, även om jag inte drack något i fredags..
Och idag har segheten fortsatt. Bara vart hemma och plockat&styrt lite. Fixade en sockerkaka o bjöd mormorn, morfarn och gammel farfar på kaffe! Nu har jag precis stallt in en hel kyckling i ugnen som vi ska inmundiga när Cricke slutar jobba! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0