Dagis dax!

Så har fröken då börjar dagis!
Vår älskade lilla tös. <3
Vi kom dit vid nio och vart visade runt, iof har jag vart där många gånger då jag jobbade lite på fasetten när det låg där, men det såg inte riktigt lika dant ut faktiskt! :)
Efter det vart det lek! Elsa var lite reserverad i början och höll sig intill mig, men efter en stund fick hon eld i baken och var lite överallt! En stund försvann hon bort till ett annat lekrum och va där i ca 10 minuter innan hon fatta att jag inte va med! Så då kom en fröken och bar på en liten ledsen Elsa! Dock gick det över rätt fort och vi fortsatte leka! :)

I det stora hela gick det bra helt enkelt! Trevlig personal och fina lokaler. Tror Elsa kommer trivas som fisken i vatten! :)
..

Jag däremot håller på att bryta ihop av trötthet då den ovan nämnda damen inte ville sova alls inatt.. När klockan var halv fem hade vi sammanlagt sovit i 2 timmar. Och det bara små snuttar då&då...
Så nu blir det lite tv-tajm innan jag skallar kudden. Ny dagis dag imon! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0