Som jag trodde,

Så var det bara mig det var "synd" om idag när jag lämnat Elsa på dagiset! Lite ledsen hade hon vart men sen gick det över och ungen hade inte en tanke på att följa med hem när jag väl kom för o hämta henne! Hon ville bara in och fortsätta leka med hennes nya kompisar! :) och det känns ju super bra förstås!
Så på måndag går vi ut hårt direkt, 7,30 till 16,15! Blir tufft, men det är nog bra att det blir ett par hel dagar till en början.

Man borde ju tycka att hon skulle sova åtminstone en timme efter dagis hämtningen, men näe, idag vart det bara den korta kvarten i bilen på vägen hem...

Snart vankas det fredags mys hos familjen Wall/Kronholm! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0