Vad gör man nu då?

Här sitter jag HELT SJÄLV!
Det händer inte alls ofta nu för tiden..
Cricke tog med sig Elsa och åkte in till stan,
det va visst någon sport butik som hade 50% på allt förra veckan och 30% på dom där 50% den här veckan!
Då är man fan desperat att bli av med varorna..

Oj, nu är det Extreme Home Makeover på tv'n..
Gissa vem som bölar?

Vi har haft lite problem med våra tv kanaler den senaste veckan.
Trodde det vart något fel när vi sa upp boxern,
vi sa upp de till sista november, men sen huxflux försvann kanalerna.
Men Cricke hittade felet förut;
det var en viss liten klåfingrig fröken som dragit ut kanal kortet en liten bit!
Haha, hon kan hon! :)
Vi som tänkte ringa o klaga, vilken tur att vi inte hann!

Idag har jag, Elsa och mormor'n vart ute på lite småärenden.
Shoppade lite till min födelsedag! (jag vet, det är långt kvar, men när det är billigt så kan man passa på att fylla frysen!!)
Mormor'n shoppade vandrings-stavar och även en tandborste till Elsa,
så hon kan borsta sin tand! Och hon älskar'n!
Jag köpte även fler halksockar till fröken, det går åt!

Nu ska jag njuta av att vara hemma själv i nån timme innan det blir gymmet!



Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0