Billig shopping

Igår var jag mer död än levande.
Lilla fröken Kronholm ville inte komma till ro alls den föregående natten.
Klockan 02 kunde jag tillslut sluta mina blå..
Fröken låg och böka, gnällde, gnydde, grät o satte sig upp om vartannat.
I 1½ timme fick jag sova innan jag blev väckt igen,
denna gång va det välling hon ville ha.
Sagt & gjort. Hon somna om på en gång,
för att sen vakna för dagen 06,05. . .
Så att jag både kände mig och såg ut som ett lik kanske inte var så konstigt ändå!?

Igår va första babysimmet också!
Åååh, så himla mysigt det var!
Elsa skratta högt så fort vi kom ner i vattnet,
oså plaska hon som en tok!
Hon "simma" o bubbla o hade sig,
bara längtar tills nästa gång!
Mormor'n va med o satt bredvid o knäppte några bilder,
så himla roligt att ha!

Efter simmet styrde vi bilen mot stan och Hageby centrum,
skulle kolla in den där sportbutiken med all rea.
Detta kom jag hem med:
- 1 jacka till mig
- 1 jacka till Cricke
- 1 regnjacka till Elsa
- 2 mössor
- 2 tröjor till mig
- 1 hoodie till mig
- 1 par skor till mig
Och allt detta för 591 kronor!
Tilläggas ska då att det mesta är märkeskläder..!
Så åk in o passa på att shoppa!

Idag har jag bjudit mormor'n och gammel farfar'n på fika!
O nu sover Elsa och pappan.
Får se vad vi hittar på framåt dagen,
fredag och allt!

Såg att det finns björn i våra blivande hemtrakter. Trevlans.. :S

Om 1 vecka idag så lyfter vi för 2 underbara veckor på soliga Mallorca!
Avis? :)

 

Kommentarer
Postat av: Emma

Shit vad billigt! Riktiga kap! :) Vad är det för butik egentligen?

2011-09-09 @ 18:21:58
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0