09.

September idag då!
Mysigt tycker jag.  Hösten är mer än välkommen hos mig!
Vi har mycket att se fram emot;
50 års fest imon,
2 härliga veckor på Mallorca stundar om bara 16 dagar,
Nycklarna till huset får vi den 3:e oktober,
Lite renovering,
Tina ska ha bebis,
Lilla Lo blir 1 år,
Och jag blir 25!
Listan kan givetvis göras längre,
men det här var det jag kom på just nu!

Dagarna rullar på och Elsa utforskar världen mer o mer för varje dag!
Lite blåmärken dyker upp här&där också!
Men så går det när man är våghalsig o släpper taget om det man står o håller i.
Här hemma har vi fått flytta upp alla blommor och ljustakar som stått på golvet,
annars kommer vi inte ha dom kvar länge till!

Idag har vi vart och lekt med Emma&Lo!
Busungarna härjar för fullt!
Elsa har dock en ovana att dra Lo i håret; ajabaja!

Snart slutar pappan jobbet, då ska vi åka till Ödmans o kolla tapeter! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0