Mallis!

Dagen efter bröllopet, närmare sagt den 16e septembe,r så åkte hela min fina älskade familj till Mallorca!
Det blev helt oväntat en bröllopsresa!

I hela 14 dagar så slappade vi på stranden, badade i det helt klarblå havet, käkade gott, umgicks och hade det allmänt trevligt!
Elsa skötte sig exemplariskt hela resan!
Hon älskade att krypa omkring o äta sand..!
Hon lärde sig även att säga mamma&pappa där nere! (pappa först..!)
Alla servitörer och all butikspersonal älskade henne,
dom vill gärna hålla, pussa och ta i hennes hår.
Ibland tycker jag det känns lite konstigt, jag mena, jag skulle väl aldrig gå fram och pussa ett barn jag aldrig träffat förut? Visserligen på kinden, men ändå..

Som vanligt gick resan fruktansvärt fort,
hann i princip bara blinka så var det dags att åka hem.
Den näst sista kvällen så bjöd vi ut vår mormor'n&morfar'n på en sjukt fin resturang!
the Satyricon, hette den. Kocken som arbetade där var regerande kock-mästare i Spanien!
Resturangen gick i gammal Romersk stil, och var en gammal teater. Grymt fint!
Dock är jag inte så mycket för sånadär fina resturanger som har 3 rätter att välja på,
o massa konstiga ingredienser.
Men det päronen är nöjda, o det va huvudsaken! :)

Lite bilder;













Det finns hur mycket bilder som helst, så jag får lägga upp lite då&då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0