Det blev ett bröllop!

Och så vart det hux flux slutet av oktobet, vad fan hände där?
Som jag skrev i förra inlägget så har det hänt endel sen sist!

Vi börjar där vi sluta (nästan!);
Den 15e september var jag på bröllop!
Det var min älskade lillebror tog sig en fru!
Och inte vilken fru som helst, utan min fina bästa vän Johanna!
Hela bröllopet var i största hemlighet, vi som var där fick reda på det ett par dagar innan bara! Höll på att spricka av iver att berätta för alla. Men jag fick snällt hålla mig!
Hela bröllopet var så fint! En kort, borgelig cermoni nere vid lugnet.
Jag grät nog mest. Som vanligt! Inget känslig alls, grät jag mycket innan graviditeten så är det 7 gånger värre nu!
Efter cemronin så togs det ett tusentals bröllopsbilder på allt o alla! .
Men någon middag eller fest har det dock inte blivit, men vem vet, det kanske kommer? :)

Kommentarer
Postat av: Sanna d

Du har nog bara råkat tryckt på redigerarknappen ! Den finns till höger där du skriver ditt inlägg! När man ändrat den kan blogga via telefonen men går ej att lägga upp bilder! Så pröva det:)

2011-10-27 @ 22:10:12
Postat av: äm

Jajemän! Då får hon fika hos tant Emma! :D

2011-10-29 @ 21:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0