Hipp hipp hurra!

Oj, var visst ett tag sen jag skrev här,
men vi har verkligen haft fullt upp den senaste tiden.
Vi har iof inte gjort några ansträngande saker, mest umgåtts med nära&kära!

Idag fyller dessa brudar 25 stora;

 

Så ikväll ska vi fira Sanna och på lördag ska vi fira Lottie!
Jag, Elsa & Joppa ska därför in till stan för lite presentshopping idag!

När Elsa vaknade inatt så låg hon med fötterna på "kudden" och huvudet nedåt!
Hon har alltså snurrat runt, för vi la henne på det vanliga sättet igår kväll!
Igår satt hon med min iphone och råkade ringa upp pappan, hon satt o härja för fullt in i telefonen!
Sen ringde hon även morfar'n&mormor'n, men det fick hon lite hjälp med,
dock vart hon fly förbannad under "samtalet"!

Nu måste jag gå, det börjar låta i spjälsängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0