Söndag!

Godmorgon söndag!

Eller morgon o morgon, här har vi vart vakna länge!
Jag&Elsa iaf, pappan sover fortfarande, han ska ändå jobba 12-timmars natt i natt så det får han!
Natten till igår sov jag bara 4 timmar, så gårdagskvällen vart tidig,
såg inte ens klart alla bidrag i Eurovision, och givetvis gick det bra för Sverige bara för man inte kollade.
Typiskt, men kul att det gick bra.

Nu sitter jag iklädd träningskläder, för första gången på evigheter!
Handboll står på schemat!
Inget seriöst, men det ska bli grymt roligt!
Efter det ska jag hem & hämta trollungen och ta en dusch innan vi åker hem till Emma för lite häng o fika!

Sen ikväll vankas det VM-final!
Sverige-Finland.
Den ska ses hemma hos svärfar, som är finsk och håller stenhårt på Finland!
Krig? Eh ja!



Såhär skönt har stumpan det nu, ser helt underbart ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0