Nu ni,

mina vänner!
Vi flyttade in 1a november i den här lägenheten,
vi vart lovade käksfläkt och ny kyk&frys + överskåp till kylen!
Och idag, den 5e maj, kom den sista pusselbiten på plats!
Helt sjukt!
Hur kan det ta ett halvår!?
Dom har haft alla vitvaror hemma, bara att dom inte fått arslet ur!
O vi är inte ensamma, fler i trapphuset som har samma problem,
kanske dags för våran fastighetsägare att byta samarbetspartner?!
Aja nu ska inte jag klaga, nu är vi nöjda!

Och jag ska krypa ner i min säng,
Elsa sover sen klockan åtta! Blir bara tidigare kvällar och tidigare mornar,
men det hör till!
Natt natt!



Gladfisen!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hon skrattar åt sin konstiga faster. :)

2011-05-07 @ 18:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0