Vårkänslor!

FAN. Skrev ett jätte långt inlägg, sen stängdes interner ner. ROOOLLIGGGA.

Vilket väder hörrni! Vååårkänslor!
Man vill bara slänga på sig solglasögon, skinnjackan och tygskorna o ge sig ut!
Men det får vänta lite.. Jag klär mig fortfarande som om det vore -20 ute,
jag som ammar fortfarande vill inte riskera mjölkstockning. Då svettas jag hellre lite!

Lill-snuttan är redan 6½ vecka!
Snacka om att tiden bara springer iväg!

Igår var Emma&Lo och Erika här på lite lunch!
Det ska bli så kul sen framöver när Elsa&Loppan kan ha lite glädje av varandra!
Nu är Elsa så pass liten så hon är inte ens medveten om att Lo ligger bredvid,
Lo däremot vill gärna klappa o ta lite på Elsa! Så gulligt!

Igår började även slutspelet i hockey!
Och eftersom dom visade både Färjestads match och lhc's match på tv, så fick en av oss flytta på sig.
Det vart jag&Elsa det!
Men det gick ingen nöd på oss, vi knata hem till morfar'n som bjöd på lite käk!
Elsa var dock inte så nöjd.. Tror det körde runt i magen på stackarn,
så från att vi satte foten innanför dörren till att Cricke kom o hämta oss så gallskrek hon.
Sen kom vi bara hem så tvärsomna hon!
Stackarn.
Skrek så det kom tårar.
Det gör ont i mamma-hjärtat då.

(hockeyn kunde däremot inte slutat bättre! :P)

Idag har vi tvättstugan.
Snart ska vi åka o hämta vagnen som vart kvar hos mormor'n&morfar'n.
Och ikväll ska vi på kalas! Kusin Emma som fyller 15 stora! Grattis grattis!



Fröken med kinderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0