Fredags myys!

Snart är det fredagsmyyyys om det så är det sista jag gör!

Den här veckan har känts konstig.
Kanske mest för att Cricke fortfarande är sängliggandes..
Halsfluss, öroninflamation och hög feber + eventuell hjärnskakning sen alkohol intaget på fredagskvällen.
Så lyder domen.
Cricke har nu fått flytta ut på soffan så länge, han snarkar alldeles förskräckligt,
men vem skulle inte göra det när man bara har "ett litet hål" i halsen!?
Han har legat sen i lördags, och är sjukskriven till onsdag tror jag.
Så denna vecka har jag haft fullt upp med bebis, sambo och hund!
Och jag måste erkänna att det tar på krafterna..
Fast ända sen Elsa föddes så känns det som om man går på ett "extra batteri",
så på något vis så orkar man ändå!
Cricke däremot har ingen ork, kraken har inte ätit sen i tisdags..
Nu har jag dock vart och köpt kräm som jag ska tvinga i honom sen.
Jag avskyr att laga mat till bara mig själv, fruktansvärt tråkigt,
så ikväll blir det nog bara varma mackor, sen en stor påse godis till efterätt!
Skönt var iaf att Elsa gumman klara sig från sjukdom, än så länge. (peppar, peppar!)

Vi ska se på hockey ikväll med! Färjestad är (förstås) redan klara för semifinal,
så nu ska vi se hur det går för Crickes lag lhc. (heja SAIK!)




Elsa mitt lilla hjärta! :)
Hon är så skön nu! Ska ALLTID sitta eller stå o va med!
Att lägga henne ner funkar bara när hon är riktigt trött!
Häromkvällen så somna hon i min famn, så jag la henne i vaggan,
men när jag kom tillbaka så låg hon med stora ögon och log mot mig,
ungefär som; "haha, jag ska inte sova här inte".
Så jag la henne bredvid mig i sängen, och trollungen somna på en gång!
Så himla mysigt, hon kröp in tätt mot mitt bröst sen sov hon där hela natten!
Älskade lilla gumman, så mycket kärlek!

Kommentarer
Postat av: Tina.

Då har du verkligen att göra, du får se till att Cricke passar upp på dig lite sen när han är frisk igen :)

2011-03-18 @ 19:01:55
URL: http://www.tinalinatiny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0