Helt slut!

Igår tror jag att jag satt ner i kanske 1 timme sammanlagt.
Städade av lägenheten, tvättade, ut med Dywa och sen in till stan.
Och allt detta med en GNElsa på magen..
Hon vägra nämligen att va själv igår.
Snacka om att min rygg är helt slut.
Tror det är tänder på g hos trollungen.
Det är mycket gnäll nu, hur mycket dreggel som helst, bajsar när hon sover (vilket aldrig har hänt innan) och hon vill ständigt ha något i munnen!
Jag hoppas verkligen att det pluppar upp en liten söt tand snart, så hon kan återgå till sitt vanliga jag!
(Cricke sov efter att ha jobbat 12-timmars natt, annars hade han givetvis hjälpt till!)

For in till stan igår, hälsa på Marre en snabbis i nya lyan!
Riktigt fint har hon fått det! Så fräscht när allt är vitt!
Vi stannade även till på babyproffsen och babyland.
Elsa fick en ny bilstol, en lära-gå-stol och en ny badbalja! :)
Hon älskar lära-gå-stolen! Härjar för fullt i den.
Det finns dock ingen off-knapp till ljudet, vilket är en stoooor nackdel..

Nu rör det sig i sängen där inne, dags att ta upp fröken innan hon väcker pappan!



Hjärtat.

Kommentarer
Postat av: äm.

hahah, vilken frään!

2011-06-14 @ 12:34:20
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Jannike

Hihi, sötnos!

2011-06-14 @ 14:15:54
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0