Vilken natt..

Vilken natt..
Vaknade vid 3 av en grym halsbränna,
hade kännt av de lite på kvällen med, men nu kändes det som hela halsen stod i lågor..
Tror att jag lyckades somna om ändå,
för vid 4 slog jag upp mina blå igen..
Denna gång var det grymma förvärkar.
Förvärkar från helvetet.
Visste inte vart jag skulle ta vägen ett tag.
Tyckte riktigt synd om mig själv där jag låg o led,
medans Cricke låg bredvid o snarka gott!
Ett tag tänkte jag väcka honom, men nee, jag kunde inte!
Värkarna fortsatte ett tag, men återigen lyckades jag på något vis somna om..

Imorse när klockan ringde så vände jag på mig, och då hörde jag världens knak från benen..
Vet inte vad det var som knaka eller vad som hände, det gjorde inte ont.
Det bara lät obehagligt, läskigt på något vis!

Nu i förmiddags så har vi vart hos barnmorskan.
Allt såg så fint ut så! Magen hade växt yttligare 1 cm, så den ligger på 34 nu.
Hjärtat på plutten klappade också på helt normalt!
Så nu hoppas jag att vi inte behöver träffa våran BM mer!
Vi har en tid till bokad, den 26e, men neeee, den ska vi inte behöva använda!
Koom igeeen Plutteeen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0