V. 39

Lördag redan! Undra vart all tid egentligen tar vägen!?
Men jag gillar lördagar, det betyder ny vecka; v.39!
Hade tänkt lägga upp bilder på bebis rummet,
men kameran är just nu i BB-väskan i bebis rummet,
och min kropp säger att jag inte ska resa mig nu, så jag lyssnar o sitter snällt kvar! :P
(kan va lathet också, men jag har ändå en bra anledning!)
Får lägga upp dom lite senare helt enkelt! :P

Igår var Crickes sista lediga dag på ett tag,
nästa gång han har frivecka så är förhoppningvis bebisen här!
(nästa frivecka börjar den 31a, så man kan alltid hoppas!)
Vi firade den sista lediga dagen genom att städa, haha.
Otroligt vad minsta lilla ansträngning kan få en o bli genomsvettig,
kände mig helt mosig efteråt.
På kvällen kom Joppa&Jocke förbi och kollade film!
Fört Knight&Day och sen The other guys.
Joppa valde den först nämnda, och det var sista gången hon valde film! :P:P

Om man skulle hoppa in i duschen kanske?
Igår gjorde jag misstaget att sätta mig på något lustogt vis i badkaret när jag duscha,
så jag kom inte upp! Haha, tur Cricke var hemma som fick dra upp mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0