Sjusovare!

Oj vad besviken jag blir när jag kollar ut och ser all snö falla..
Jag vill ha vår & sommar!
Bara längtar efter att se en sopmaskin,
eller kanske en vitsippa som trängt igenom den kalla marken!
Men just nu känns det långt dit. :S

Jag gick nyss upp, eller ja, för en timme sen åtminstonde!
Har helt enkelt slutat ställa klockan.
Just av den anledningen att jag vaknar 2-3 ggr per natt o har oftast väldigt svårt att somna om,
och sömn är något jag verkligen behöver nu.
Så då känner jag att det inte gör något om jag sover till elva!
Dessutom så nu när Cricke är ledig en vecka så blir det inga tidiga kvällar,
kvart i två kom jag i säng inatt. Måste bli ändring!

Igår hängde jag med Joppa en sväng!
Hon skulle gadda sig, så jag gick dit efter ett tag o kolla så hon överlevde!
Det gjorde hon som tur va! Och ängeln på armen blev ännu finare!
Efter gaddningen tänkte vi fika.
P2 stängt, Åbergs fullt.
Vi fick fika på Kristallen..
Det var inte igår! Men man har rätt bra koll på folk därifrån! :)

Idag ska jag iväg o träffa Emma & Lo en sväng! 
Ska bli trevligt! Känns som jag skulle kunna fråga henne tusen frågor om allt, men jag kommer förmodligen inte komma ihåg en enda när jag väl är där!

Kommentarer
Postat av: äm.

Haha, du får väl ringa när du undrar nåt :P

2011-01-04 @ 19:17:04
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0