Plusgrader.

Hehe, ja det är bäst jag skriver så ni slipper undra!
Men ingen bebis än!
Anledningen till att det inte blev någon uppdatering igår är att min dator gick sönder.
Eller den är ju inte helt paj, men själva "touch-grejen" som man flyttar pilen med bara dog!
Vet inte vad som hände där,
funkade alldeles utmärkt, sen gav den bara upp..
Cricke satt o försökte fixa med den igår, men nehepp.
Så nu är jag på jakt efter en gammal överbliven mus(!).
Nån som har en till övers? :)
.
Igår packa vi in vagn & Dywa i bilen o åkte bort till päronen!
Först vankades det grillning! O fy böveln vad gott det var!
Grillat, pommes, sallad o bjarne sås!
Magen växte nog ett par centimeter till där! :)
Iaf, efter maten så skulle vi "barnvagnsträna" Dywa.
Se så hon går ordentligt bredvid o att hon inte är rädd för vagnen.
Men det gick faktiskt väldigt bra! Över förväntan måste jag säga!
Det ända tråkiga var hissen. Hon vill inte riktigt gå in där..
Så vi får se hur det blir med de.
.
Vi stannade o handla lite på vägen hem från päronen,
varorna la vi i vagnen när vi gick upp till lägenheten.
O igår kväll skulle jag smöra en macka, o tänkte jag skulle använda det nya smöret.
Men vart är det då?
Stod o dum glodde in i kylen en evighet innan jag konstatera att det inte var där.
Jag var stensäker på att det låg i bilen,
men imorse hitta jag det i barnvagnen.. Längst in där bebisens fötter kommer vara.
Helt smält förstås, men inte en fläck i vagnen! Som tur var.
Hade inte känts så bra att ha margarinfläckar i en vagn som aldrig blivit använd..
.
5 plusgrader ute och jag sitter i linne med balkongdörren öppen!
Haha, det är grymt varmt här inne, trots att alla element är på det lägsta,
och att alla luftintag är öppna. Svettas ihjäl!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0