Inga måsten!

Sådär;
disken är diskad,
hunden är rastad,
lägenheten ser helt okej ut (visst dammsuga behövs alltid..),
men nu återstår det bara för mig att ta det lugnt i soffan!
Älskar känslan av att inte ha massa hushållsarbete hänga över en!
Bara maten som ska fixas lite senare, men det tar vi då!

Idag har jag vart o lunchat med ett gäng härliga brudar!
Vi sa hej då till Lina som flyttar ända upp till Umeå.
Vi käka på Danino tror jag det heter, det Italienska stället.
Hade aldrig käkat där förut, men det var sådär tycker jag!
Kunde både vart bättre & sämre! :)

Ja och idag är det den 110111, jag som försökt övertala plutten att komma idag.
H*n vill inte sammarbeta.. :S



Magen förra veckan, (v.38). Måste ta nya magbilder ikväll när Cricke kommit hem!


Kommentarer
Postat av: Jannike

Du får hålla in h*n tills den 111111 istället ;)

2011-01-11 @ 16:56:25
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0