En gråmönstrad Emmaljunga!

Så nu var barnvagnen hämtad!
Det var den sista lilla biten som fattades,
så nu har vi allt vi behöver!
Bara plutten som fattas nu!
Håller alla tummar jag kan för att h*n ska komma så fort som möjligt.
Helt otroligt vad man kan längta efter någon man aldrig träffat!

Bilder på vagnen;

Liggdelen:





Sittdelen:



Inte dom bästa bilderna, men jag orkar inte anstränga mig! :P
Vart iaf hel nöjd med tyget!

Och det bästa av allt;
DEN FICK PLATS I HISSEN!
Phju, slipper vi släpa den uppför alla trappor.
Det kommer bli trångt med mig/Cricke, barnvagnen och Dywa i hissen,
men det kommer gå, det är huvudsaken!
Dywa stackarn kommer inte fatta något när vi tränger in henne i hörnet bakom barnvagnen,
lill gumman, men hon vänjer sig, förhoppningsvis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0