2011!

Ja, så var det nya året redan här!
Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton!
Det hade jag!
Trevliga vänner och underbart god mat!
Dock slutade inte lika lyckligt för alla,
en tjej som var med slog huvudet i sne-taket precis i början av kvällen,
vilket resulterade i hjärnskakning.
Så det var lite synd, annars var kvällen perfekt,
fast lång! Kom dit vid 17 och va hemma 03,30!

När vi kom dit bjöds det på snittar i form av baguetter som var skurna tunt,
med olika röror på! Helt underbara!
Förätten bestog av en toast med någon egen komponerad röra, liknande skagen,
fast ännu godare!
Varmrätten var bland det godaste jag ätit! Oxfilé som var skuren tunt och lagts
med någon vitlöksröra på och sen in i ugnen! Den bara smälte i munnen!
Till det vart det potatisgratäng och rödvins-sås som fått puttra i över ett dygn!
Efterrätten tog jag faktiskt ingen, var ute och skjutsade folk då,
sen orka jag inte äta mer! :P

Men ojoj vilken middag, svärmor är en fena på det där med mat!
Såsen puttra alltså ett dygn för att få rätt smak! Helt otroligt!

Tog endel bilder under kvällen med, men glömde kameran kvar där..
Men den måste hämtas snarast! Tänk om bebis bestämmer sig för att titta ut,
oså har vi ingen kamera. Det går ju inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0