1 vecka kvar!

Ja, 1 vecka till BF! Helt otroligt!
Nu är det fruktansvärt nära, och det märks på alla runt omkring!
Man får flera samtal och SMS per dag där folk frågar hur man mår,
om det är på g, och att vi MÅSTE höra av oss om det händer något! :)
Mamma ringde imorse o hade drömt att vi fick en pojke,
så hon var tvungen att ringa o kolla om det var så! Haha,
tror hon skulle fått vetat det isf! :)

Igår när Cricke åkte till jobbet så åkte jag&Dywa med hem till mamma.
Hängde där ett par timmar o snackade skit, innan vi skulle GÅ hem..
Normalt sett tar den promenaden ca. 25-30 minuter, men igår tog det 1 timme!
Haha, i slutet gjorde det så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen!

Idag har jag träffat Erika, Emma&Lo!
Vi möttes upp på Netto där vi handlade lite käk,
sedan knalla vi hem till Erika där vi (läs Erika) fixade en god wok-lunch!
Och promenaden igår satte sina spår, fruktansvärt jobbigt att gå idag!
Och eftersom jag, Emma&Lo även knallade hem, så har jag nog mer värk att vänta!

Nu ska jag vila en timme, sen blir det fredagsmys i form av tacos! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

haha... du va oxå med och lagade mat!!! tack för en trevlig dag :) !

2011-01-15 @ 01:30:56
URL: http://dalkullansadventure.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0