Sömn, vad är det?

Onsdag kväll! Klockan är 21,30, och jag håller på att krevera av trötthet!
Våran älskade lilla dotter får inte riktigt grepp om dygnsrytmen..
Ena natten sover hon jätte bra, medans hon är klarvaken den andra.
Det tär lite på mamman!
Och det där med att sova när barnet sover,
det har jag lyckats med en gång! Och det var idag, lyckades somna i en 20 minuter tror jag!

Idag har vi haft BVC på besök! Lill-skruttan har gått upp hela 200 gram på en vecka! :)
Så nu vägen hon 3930! Stora tjejen!
När vi skulle väga henne så klädde jag av henne och bar henne i min famn,
prutt sa det, så hade jag bajs på hela linnet och på hela armen!
O Cricke bar upp henne från vågen, då kissa hon ner hela honom, o fåtöljen, o golvet!
Måste jag säga att hon trivs med att vara naken!? :)

På tal om något annat,
den 16e september har vi blivit bjudna på en resa till Mallorca!
Med hela min familj! 14 dar av sol&värme så där på sensommaren/hösten!
Det är inte illa, vi längtar så!

Ne, se klart efterlyst sen krypa ner i sängen,
lilla hjärtat sover redan, men har en känsla av att hon vaknar snart... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0