Krypar'n!

Ja så var det redan måndag igen då!
Och på tiden det kommer en uppdatering!

Elsa pluttan sover efter mycket om och men!
Hon har vart hur grinig o trött som helst hela förmiddagen,
men sova skulle hon absolut inte göra. Man kan ju missa massor av roliga händelser då!

Elsa är numera överallt här hemma. Både högt&lågt!
Kryper gör hon nu, snabbare o snabbare!
Och klättrar gör hon på allt som kommer i hennes väg.
Så lustigt att hon börja göra allt på en gång!
Så när hon klättrat på ja, vad det nu kan va, så står hon sedan upp och håller sig i.
Det är fortfarande mycket vingligt förstås, men hon är envis och står kvar!
I förrgår vakna jag av att hon stod i sängen och höll i mig.. Kändes livsfarligt.

Nu är det slut på friden här hemma!

I veckan när jag dammsög stallde jag henne i lära-gå-stolen i vardagsrummet,
sen börja jag dammsuga där, sen fortsatte till hall o kök mm. medans Elsa stod kvar i v-rummet.
När jag sedan kollade till henne så hade hon vält hela yucka-palmen som står på golvet,
så all jord åkt ut och hon själv stod och inspekterade ett par blad!
Haha. Sötnöten. 

Nu har Cricke börjat jobba igen, så nu är vardagen ett faktum.
Dock jobbar han bara en "jobb-period" innan vi drar till Mallorca i 2 veckor!
Ska bli såååå skönt!

Hopp, vad ska man hitta på idag då? :)








Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah, vafasen klart man ska ta & lära sig allt på en gång! Då är det ju inte konstigt att man inte hinner sova :D

2011-08-22 @ 12:59:12
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0