tagg tagg tagg!

dåligt med bloggande just för tillfället. men när jag inte har min egen dator där jag har alla bilder och allt annat så känns det inte lika kul! måste fixa det där snarast!
har precis suttit och vräkt i mig ett par rostade mackor med kaviar och till det ett stort glas med kall oboy! kanske inte den nyttigaste frukosten, men fasen i mig den godaste!
måste ladda upp inför matchen idag! Cricke kommer hem från jobbet vid 14 tiden, men han hinner i princip bara vända, innan bilen går till Karlstad! :) första elitseriematchen för i år för min del! ska bli kul, men eftersom dom möter ett lhc, så vet vi ju hur stämningen kommer vara i bilen på vägen hem! så går det när man är fanatisk. :)
annars då? igår börja jag röja lite här hemma! packa ner lite i kartonger, sånt som jag anser att vi inte behöver ha uppe tills vi ska flytta.
1 månad kvar till flytt, men både jag och Cricke jobbar endel så det gäller att packa när tillfälle ges!
nehe, ut med bajs hunden då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0