så var det redan helg!

dåligt med uppdatering på senaste, men mitt internet har lagt av. bara sådär! dålig stil tycker jag!
redan helg som sagt! igår hade jag bjudit hit mina tjej-kusiner från mammas sida; Maria och Maja! det var trevligt, bjöd på tacopaj, parfait och så en himla massa snacks! tråkigt nog så vart det massor snacks kvar! :P:P:P kommer sitta bra till hockeyn sen!
idag var jag trööött. eftersom jag fortfarande är inställd på att vara vaken på nätterna så stallde jag klockan på elva för o fösöka vända om lite. men det gick ju sådär! tog mig upp vid tolv o masa mig ut med Dywisen, o nu hamna jag vid Crickes dator.. undra varför internet funkar här? lustigt.
men eftersom det regnar idag så tänker jag nog snart krypa ner under täcket i soffan o se en film! en perfekt lördag!
Dywa, som skarmar alla med sina rådjurs ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0