lite bitter.

fruktansvärt tråkig helg. så skönt att jag bara har en natt period kvar att jobba innan jag går hem på havandeskapsledighet. har knappt sovit något den senaste tiden. får kramp i båda benen, inte samtidigt dock, utan med ett par timmars mellanrum. vaknar o skriker rätt ut bara. Cricke blir ju livrädd! fast han får stå ut! han har inget val direkt! efter krampanfallen är det lika bra att gå på toa, sen ligger jag vaken i nån timme o snurrar för jag vet inte hur jag ska ligga. sen somnar jag in, men vaknar lika fort igen av kramp i andra benet. så har det snart vart i en vecka. jippi.
sömnbristen är ett faktum och mitt humör är kört i botten. skulle helst bara ligga ner i ett mörkt rum o bara va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0