fredag!

fredaaag! äntligen! denna vecka har vart riktigt tung. fruktansvärt jobbigt att jobba förmiddag, så jag är mer än glad över att den är över!
idag sluta vi 11,42 så jag passa på att ta ett power nap när jag kom hem. det gick i sisådär en kvart. sen börja grannen ovanför att typ bila/slipa golv med nån stor apparat så det vibrerar i hela lägenheten. fönstren skallrar o Dywa är livrädd.. så mycket för den sov stunden!

igår var Lottie&Sanna här en sväng! käkade lite mackor och kladdkaka oså kollade på idol förstås! kul med lite spontan häng sådär mitt i veckan.

ikväll jobbar Cricke 12 timmars natt, typiiskt, inget fredagsmys här inte. så jag funderar på att våldgästa Jocke&Joppa! kanske en sväng förbi godislagret med? :P är ju trots allt fredag!

imorse när klockan ringde så hade bebisen disco i magen! låg o snurra o sparka hej vilt! så typiskt att man ska behöva gå upp o stressa till jobbet när man har det så mysigt hemma i sängen..



Dywa lyckas alltid ha tungan ute på alla kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0