förbannade internet-bank.

söndag och underbart väder ute! :) egentligen skulle jag tagit med fröken Dahlén till stan idag, jag är i stort behov av en jacka meeen den förbannade internet banken funkar ju inte så jag kan inte föra över några pengar till mitt konto. lack jag blir. så jag får snällt gå hemma med min skinn-jacka som inte går att stänga längre.. morr, blir frustrerad.
Crickeline jobbar, så när han kommer hem vid 18 tiden ikväll så ska vi bege oss till närmsta röstningslokal och rösta! vad man nu ska rösta på. inte så insatt faktiskt.
idag går vi in i v.23. shit tiden går så fort.. imorse levde bebisen rövare i magen! var inte still i en sekund! så mysigt o vakna o känna att den lilla hålla på och böka. ren glädje! :)
nehe, får väl ta em promenad i det fina höstvädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0