fläskpannkaka!

japp, en sån står i ugnen, så himla gott! :)

helgen gick fruktansvärt fort!
i lördags vart det bil-köp. en Audi A6, säger det er något!? :) den är svart med jätte stora fäljar! rätt snygg ändå! bild kommer, jag har bara inte fått arslet ur och tagit någon än!
efter en snabbtur till Åtvidaberg (där bilen fanns), bar det av hem o stressa. svärfar fyllde ju 50 häromsistens, så han skulle firas! tiden var sagd till 15, mycket dum tid om du frågar mig! det är liksom "mitt i"!
kvällen vart väldigt trevlig, god mat & trevligt umgänge!

igår vart det käk hos päronen, porterstek, hasselbackspotatis och såååås! det där med sås kan syskonen Wall. tror vi hällde mer utanför tallriken än på. båda två!
framåt eftermiddagen vart det en sväng till Ikano huset! inhandla lite bebis kläder! iih, kunde inte hålla mig! dom är ju så puttinuttiga och så söta. man vill bara köpa allt!
vart även en sväng inne på Ikea, lite nya kastruller och dyligt blev det!

bilder kommer! nu väntas mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0