Dywa=flugjagare!

japp, en perfekt sådan. dock lite klumpig! när hon hoppar upp för att fånga flugorna (med munnen), så är det ingen liten duns i golvet när hon landar! stadiga 43 kilo som dunsar ner rätt i trägolvet bara! men hon är en fröjd att kolla på! :)

igår vart det bio; Salt. den var okej faktiskt. kanske inte direkt min genre men den funka, sällskapet stog Dahlén och Joppa för! bebis levde rövare i magen under hela filmen! mysigt!

så var det söndag, jobb söndag för min del. 17,30 börjar jag.. slog upp ögonen 08,46 piggare än någonsin. slutar 05,42 imon bitti. känns som jag kommer vara ganska så trött inatt. frågan är hur det kommer gå att jobba natt. tror inte min kropp kommer vara så glad åt det. men förhoppningsvis blir det inte så många natt skift. bara havandeskapspenningen går igenom, men det borde inte vara några problem.
men shít vad komplicerat det är, allt som har med försäkringskassan att göra. 1000 papper som ska fyllas i. om minsta lilla grej. oh, spyr på't.

v.12



v.19


vi saknar dig! <3


Kommentarer
Postat av: Jannike

en bild på magen hade varit roligt =)

2010-09-12 @ 16:30:05
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, får ta o lägga upp en någon dag! :)

2010-09-12 @ 19:10:23
URL: http://eveeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0