bara liiite skillnad!

fy fabian. natt jobb är verkligen inget vidare. var så sjuuukt trött. och givetvis så kunde jag inte sova imorse när jag kom hem. låg vaken i en evighet och snurrade i sängen. när jag väl somnat så sov jag oroligt, vaknade flera gånger av lustiga drömmar. halv nio, halv elva och slutligen halv ett. då gav jag upp och gick upp! så jag ska försöka ta något power nap nu innan jobbet.

tog med mig Dywisen ut på en lång promenad förut. gick omvägar för att slutligen göra ett stopp hos farfar! lite juice och vatten fylldes på! bäst att passa på att gå och röra på sig medans jag kan;

v.14;



v.22;



ja, fort går det! :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, så mysigt det det ser ut :)

2010-09-13 @ 18:19:08
Postat av: äm.

Haha, & en dag står du där med ett sf-mått på 30+ & undrar vad faan som hände! :)

2010-09-13 @ 20:45:00
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Madde

så mysigt, saknar magen ibland men det räcker med barn för oss nu ;)

Men njut för snart är allt jobbigt och du vill inge annat en att h-n ska komma ut :)

2010-09-15 @ 13:11:45
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/storochliten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0