2 brev.

måndags kväll! har vart en bra måndag!
for in till Joppa som fixade iordning mitt hår! har inte färgat håret sen i april, så det var hög tid! och fint vart det! lite åt det rödare hållet! var så himla länge sen jag var röd-lätt så det var tid för det! :) super nöjd är jag, som vanligt!
kom hem och hade fått 2 brev, ett från försäkringskassan; havandeskapspenningen har gått igenom! :) så himla underbart. fick en hel, så från den 22e november kommer jag bli hemma! fruktandvärt skönt måste jag säga, en ren lättnad!
det andra brevet däremot var från polisen:
"den 4e september körde en person din bil genom Åtvidaberg och körde för fort, vem var personen?"
ja så står det i korta drag! kul! det var så att vi vart fotograferade av fortkörningskameran precis när vi kört bilen. kuuuul! får vi se vad vi får för böter på den då! det komiska är att dom som ägde bilen innan måste fått brevet först, för ägarbytet gick inte igenom förens tis-ons efter!
hastigheten vi snackar om är ca. 60 på 50 väg.
så ett bra och ett dåligt brev!
har precis kollat på ullared! Ola-Conny är ju för skön alltså! haha!
väntar på att Cricke ska komma hem från jobbet med, får ta ett glas apelsinjuice under tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0