tisdag!

här sitter jag och väntar på att lasagnen i ugnen ska bli klar!
.
jag avskyr eftermiddagsveckor. dels blir man så himla asocial och dels för att Cricke jobbar natt, så vi ses inte ett skit! men bara en eftermiddagsperiod kvar nu! innan jag går hem. känns så lustigt, men det blir ju så eftersom vi jobbar i 5 veckors perioder! var och prövade skitsnygga jobbar brallor igår! haha, ser ut som super mario i dom! :) men kunde dock inte ha dom, det är ju i princip bara magen som växt så resten av byxorna fick dom allt sy in lite, annars snubblar jag väl o fastnar överallt!
.
igår åkte jag en runda o letade banankartonger, fick ett 8-tal tror jag. dom stallde jag i hallen framför speglarna, sen på kvällen säger Cricke i telefon;
C - "måste åka o hämta fler banan kartonger så vi har något att packa i."
E - "men jag hämta ju 8 förut, duger inte dom?"
C - "gjorde du? vart står dom då? dom måste jag missat"
hm, killar. med tanke på att man måste ta ett kliv åt sidan för att inte gå in i dom så borde han ju uppmärksammat dom, men tydligen inte!
.
ne, ut med Dywisen då!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha blindstyre:)

2010-10-05 @ 19:25:53
URL: http://sannadalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0