stackars stumpan.

det var en jobbig natt inatt. dels så känns det att magen är fruktansvärt tung varje gång jag vänder på mig, och dels så har jag en otroligt jobbig natt-hosta. likaså halsont.. när jag vaknar på morgonen kan jag knappt prata! bara väntar på att den stora förkylningen ska bryta ut, men det verkar inte bli mer än såhär.

imorse rensade vi ur underklädes lådorna, började även med garderoben, men orken tog helt enkelt slut. Cricke åkte även till sopptippen med nästan halva lägenheten kändes det som.
så idag gör det ont i mitt Dywa-hjärta. lill-stumpan. hon har haft en bäddsoffa som hon legat på i 2 år nu, men vi kommer inte ha någon plats för den i den nya lägenheten, så den fick helt enkelt åka till tippen.
och nu sitter tjejen där, där soffan brukade stå och så tittar hon med sina hundvalpsögon på mig. och det bara skär i hjärtat..
hon vet inte riktigt vart hon ska ta vägen bland alla flyttkartonger och all annan röra. :S

det har även hunnits med att fika idag! mötte upp Dahlén, Yuna och Erika på p2! alltid trevligt med ett litet avbrott mitt på dagen sådär! vart en halloween chokladboll, satt som spiken i kistan!
och nu sitter jag o kollar på mitt Färjestad. ställning inför 3e perioden; 2-2.


 
mitt lillahjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0