otäckt..

vid fem halv sex gick jag ett varv med Dywisen.
men eftersom jag bara skulle ta ett "kiss-varv", så tog jag bara ett varv runt slottet.
och helt otroligt vad fort saker och ting kan ske;

på dom tio minutrarna jag knallade omkring i slottsparken så hade en bil kommit uppifrån Norrmalms backen och krashat rätt in i muren, det var ett stort hål där bilen gått in.
2 stora ambulanser, 1 liten ambulans, brandbilar och poliser.
folk överallt med andra ord.
bilen kände jag inte igen, och jag uppfatta aldrig heller hur många som suttit i bilen.
usch, så obehagligt.
som sagt det kan gå så himla fort.
tänk om jag bestämt mig för att gå fem minuter senare då kanske jag hade sett allting, eller till och med vart framför bilen.
ne fy, så vill jag inte tänka.
hoppas nu att dom klara sig oskadda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0