mm mm mmm!

skapligt god söndagsmiddag jag lyckades styra upp idag då!
köttfärslimpa, potatis, brunsås och massa kokta grönsaker! :)
smakade helt underbart gott och jag åt så himla mycket så jag har ont i magen!

idag försökte jag sova länge, med tanke på 12-timmars natten som väntar. men jag slog upp ögonen 10,40 och kunde inte somna om! så natten som väntar kommer nog bli kämpig. min allra sista natt vecka! sen ledig i 14 dagar, sen 2 veckor jobb, sen går jag hem! skapligt fort tiden går! nedräkningen har redan börjat! :)

igår vart det bio som sagt; the last airbender!
har hört så mycket skit om den, men jag tyckte den var helt okej faktiskt!
tror det gjorde endel att det var i 3d!

aja, trevlig kväll på er!

och ääääntttllliiigggeeenn kommer den på dvd;



känns som om jag väntat en evighet på den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0