löödaaa!

idag stallde jag klockan tidigt! väntades shopping och umgänge med finaste Lottie! så tog bilen in och plockade upp bönan innan vi åkte ut till Maxi-området.
väl där gick det undan!
shoppade en himla massa kläder, mest lite större vardagströjor till mig (så jag har något att växa i!). men det vart även en höst/vinter jacka och ett par snygga stövlar!
billigt vart det med! 5 överdelar, 1 par tights, 1 jacka och ett par stövlar gick totalt på ca. 1700! :)
ibland ska man ha tur!

vart en trevlig dag med shopping, fika och massa prat!
kollade även in Lotties nya lya! hon lyckas alltid få så fint hemma.

nu sitter jag och kollar på mitt Färjestad. hoppas dom ska vända mot dif. men just nu spelar dom som ett gäng kärringar så det ser inte ljust ut.

ikväll blir det filmkväll med Joppa, the Runaways och Remember me ska vi se. blir även tacos och godis immundigande! :P


2 feeijna flickor! (för klänge sedan!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0