dåligt med sömn..

usch vad trött jag är då. ändå sov jag från ca 1 till 10 idag.
men det är väl för kroppen fortfarande är lite omställd till natt i och med att jag inte somna förens vid halv sju på morgonen igår.
för vilka jävla nötter det finns.
fest en fredagskväll, fine. men seriöst. när klockan var 3 var dom fortfarande igång, sen vart det bara värre och värre.
strax innan halv 4 hördes det skrik sedan KRASCH. det var den rutan det.
och sen väljer folket som bråkar att stå precis utanför porten och fortsätta skrika o bråka. och ni vet ju hur mycket det ekar i trappuppgångar..
strax innan halv sex vart det iaf knäpptyst, både i lägenheten som hade festen och utanför.
skönt! det var bara det att Cricke, som inte sovit i mer än en timme, började jobba då. tyckte så synd om han som fick ge sig iväg. jag riktigt såg hur trött han var.. :S

eftersom det var glas i hela trappan så fick jag knalla alla trappor upp till vinden med Dywa och gå ut genom andra trappuppgången. jätte skönt, speciellt när jag vakna med världens värk i sidan på magen.. ååh. var så arg.

det är faktiskt första gången under dom 2 åren som vi bott här som det vart sånt liv. men nu slipper vi det nån mer gång iaf! eller vem vet, det nya stället kanske är värre!?

Kommentarer
Postat av: sanna

gud att ni inte sa till dom! du vet ju vad jag hade gjort iaf;)

2010-10-24 @ 13:03:42
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: Jannike

HAHAHA, Ser bilden av Sanna framför mig, på Lucia-kryssningen... =)

2010-10-24 @ 14:22:03
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0