vilken helvetes natt.

vakna vid halv tre tiden av världens smärtor i magen, var nog det värsta jag någondin känt tror jag. det tog ett tag innan jag kom upp på benen och in i badrummet. där stanna jag nog en timme.. :S euuu.
tillbaka till sängen, fortfarande smärtor och en känsla av illamående i kroppen. klockan ringde, men jag vågade inte gå till jobbet, inte om jag måste tillbringa halva förmiddagen på damernas toalett..

pratade med mamma förut, och både hon och pappa hade vart jätte dåliga i magen igår kväll, det måste vart maten som vi fick på kalaset. :S
för nu mår jag faktiskt helt okej, har till och med fått i mig ett par knäckemackor.
men fy fan. aldrig igen..

Kommentarer
Postat av: michelle

Krya på dig

2010-05-25 @ 22:15:47
URL: http://mischa3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0